hopeful

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Bra övning:

Av Mette, Cecilia - 4 april 2011 18:05

 

"åttan"

Någon av er som testat den? själv gjorde jag den jätte ofta med min förra ponny alba, då det inte alltid behöver vara ett upphöjt hinder, vi hade oftast bara en bom eller en sockerbit i mitten. men det funkar med ett hinder också!

Det är en jätte bra övning för dig som behöver träna på raka vägar, för eftersom man kommer i en volt, så måste man planera vägen bra, från båda hållen.

och även för dig/din häst om ni behöver träna på att byta och landa i rätt galopp!

så denna övningen får ett riktigt stort Hiss utav mig!   


/cecilia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mette, Cecilia - 18 april 2011 11:08


    Är med och tävlar om ett par tretorn hos: www.skrh.blogg.se   /cecilia ...

Av Mette, Cecilia - 18 april 2011 11:00


  /cecilia

Av Mette, Cecilia - 5 april 2011 20:07


Ska skriva ett inlägg om hur mina åsikter är enligt dessa betten.        1. Pelham stång, har bara ridit med det ett fåtal gånger, och jag tycker det är bra. om man behöver det.   2. Delta, jag har det på lacky när jag rider ut och hopp...

Av Mette, Cecilia - 5 april 2011 19:52


Ja.. på vägen till stallet när vi satt i bilen så började det ööös regna. så det blev bara mocka och släppa in dom, rida står på planeringen imorgon istället! :)   Men åh vad min mage gör ont.. kanske vara hemma från skolan imorgon med? för det ...

Av Mette, Cecilia - 5 april 2011 09:06


Nej nu ska jag ta mig i kragen och börja blogga oftare!   men iallafall så är jag nyvaken nu, sjuminuterövernio.. och vi som ha studiedag idag då är det meningen att man ska sova länge cecilia! >.< aja iallfall, eftersom jag är ledig ida...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards