hopeful

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Sorry,

Av Mette, Cecilia - 22 mars 2011 19:27

var helt slut efter tävlingen i falkenberg,

det gick iallafall as bra! tävlade i gymnastik så ni vet det,


haha, jag kom till Denice vid halv 7 tiden, så skulle vi vara i falkenberg kl 07:20 så vi hade liite bråttom, det var jag denice,lisette (denices roliga syrra) och ulrika (mamman) haha, fyra tjejer tidigt på morgonen på väg till en tävling, alla ungar taggade och trötta, kan det bli värre?

haha.

och såklart så hittar man inte dit, för det ligger helt cp :o typ hjortbergsskolan,

så vi kom sent typ 20 i eller nåt, och vår förträning började fem över 8. så vi fick snabbt värma upp och mjuka, men det hann vi, sen skulle vi börja med tumblinget, och på förträningen gick det uuuber bra! :) för allihopa! och ni ska veta att det är riiktigt nervöst att tävla i gymnastik, för man blir så jäävla peppad, och ibland för peppad så man sabbar det, men det gjorde inte vi!

sen skulle vi förträna i trampett, där fick vi spotta på händerna eftersom vi skulle göra överslag,, uugh.

där gick det också kanon bra!

sen förträning på fristående och det gick med kanon, så dagen började as bra! :)

sen fick vi vänta till klockan typ 11 innan hela tävlingen började, och vi hade start nummer 2 i tumbling, så sen var det vi, och alla var as nervösa och peppade! sen började vår låt, och vi bara körde på och hade kul, och det gick aas bra! inget fall eller nåt! så riktigt nöjd med det, sen hade vi typ startnummer 37 i trampett så när det var vår tur där var jag inte nervös alls ;o haha knäppt?

och där klarade alla sina varv och det såg mega bra ut!

sen friståendet, omg så bra tjejor! vi är bäääst!<3

haha det såg riktigt bra ut!


Och gissa vad? det där friståendet gav veerkligen bra resultat, för av 9.0 möjliga fick vi 7.05 och ingen annan fick över 7.0 SÅ VI VANN!

as bra jobbat tjejor!

kom hem med en as najs guldmedalj (a) haha<3


sen sovde jag hos denice, vi hoppade hos alicia hela tiden :o och jag gör flickis och salto själv på studsmatta nu :) aja, där fick ni en snabb blick på i lördags, om ni vill veta mer detaljer så komentera!


för nu ska jag äta muffins som jag och mamma gjorde precis! :)


 


/cecilia



 
 
Sofie

Sofie

22 mars 2011 19:50

Nej pownies är nedlagt nu!

http://dpr.blogg.se

Mette, Cecilia

22 mars 2011 20:05

jaha ;o varför? det var ju en ny dressyrmupparna :o

 
;D

;D

22 mars 2011 20:59

niice:D<33

http://www.theekiing.bloggplatsen.se

Mette, Cecilia

25 mars 2011 20:24

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mette, Cecilia - 18 april 2011 11:08


    Är med och tävlar om ett par tretorn hos: www.skrh.blogg.se   /cecilia ...

Av Mette, Cecilia - 18 april 2011 11:00


  /cecilia

Av Mette, Cecilia - 5 april 2011 20:07


Ska skriva ett inlägg om hur mina åsikter är enligt dessa betten.        1. Pelham stång, har bara ridit med det ett fåtal gånger, och jag tycker det är bra. om man behöver det.   2. Delta, jag har det på lacky när jag rider ut och hopp...

Av Mette, Cecilia - 5 april 2011 19:52


Ja.. på vägen till stallet när vi satt i bilen så började det ööös regna. så det blev bara mocka och släppa in dom, rida står på planeringen imorgon istället! :)   Men åh vad min mage gör ont.. kanske vara hemma från skolan imorgon med? för det ...

Av Mette, Cecilia - 5 april 2011 09:06


Nej nu ska jag ta mig i kragen och börja blogga oftare!   men iallafall så är jag nyvaken nu, sjuminuterövernio.. och vi som ha studiedag idag då är det meningen att man ska sova länge cecilia! >.< aja iallfall, eftersom jag är ledig ida...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards