hopeful

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

förlåt, förlåt, FÖRLÅT!!

Av Mette, Cecilia - 26 mars 2011 14:43

Omg förlåt allihopa.

Jag har varit så himla upptagen!

Men nu har jag ju mycke att skriva om iaf.

I skolan äär de så sjukt jobbigt nu, asså jag svär, vi har projekt arbete i typ as många ämnen. Tex eng, sv, so osv. ;s

Herregud asså!


Omg aså förra veckan på ridskolan så hade jag hieron, så skulle vi rida på ute ridbanan. och jag svär han fick damp! Han stegrade sig, skenade, bockade. Helt jävla galen. Han som brukar vara typ lugnast. Haha men inte när man kommer ut inte!Galna pålle (a)

På tisdag ska vi hoppa (y' Roligt !

Imorgon blir de väll stallet, plug och kanske träffa nån rolig person?


Btw letar jag häst igen pga att de inte funkar med alil. Hon har jäätte dålig hov kvalité så hon måste ha skor. Men hon kan tydligen inte gå på lermark. och vi har enbart lermark. går hon på det tappar hon skorna...

Så nu börjar letandet igen då.


Någon som vet nån storhäst,, 4- 13 år gammal, 148- 164 cm, 0- 20 000 kr som är till salu så säg jätte gärna till! :)

ska höra om mamma kan ringa till några som jag hittat på hastnet.se

Hittade något varmblod, 10 år .  kostade typ 10 000 kr. Men den står  typ vid göteborg.

Sen hittade jag en skäck, står i hässleholm. 4 år, men den kostade 25 000 ...  :(

Hittade även en jätte fin häst! 10 år, skäck, stor i kalrshamn eller nåt sånt. men den kostar typ 27 000 :(

Buhhu!


Nästa vecka kanske jasse kommer som flyttade i dec.  Hoppas att man träffar henne då! §


Snart ska man väll åka hem, om typ  en  timme eller nåt sånt.

Då blire mocka o plugg... <3


jaja det var de :D

Puss , hör av mig snart §

Btw de blir att träffa bästa cecilia på påsklovet ! (y' <33


  Beebisen på bild §

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mette, Cecilia - 18 april 2011 11:08


    Är med och tävlar om ett par tretorn hos: www.skrh.blogg.se   /cecilia ...

Av Mette, Cecilia - 18 april 2011 11:00


  /cecilia

Av Mette, Cecilia - 5 april 2011 20:07


Ska skriva ett inlägg om hur mina åsikter är enligt dessa betten.        1. Pelham stång, har bara ridit med det ett fåtal gånger, och jag tycker det är bra. om man behöver det.   2. Delta, jag har det på lacky när jag rider ut och hopp...

Av Mette, Cecilia - 5 april 2011 19:52


Ja.. på vägen till stallet när vi satt i bilen så började det ööös regna. så det blev bara mocka och släppa in dom, rida står på planeringen imorgon istället! :)   Men åh vad min mage gör ont.. kanske vara hemma från skolan imorgon med? för det ...

Av Mette, Cecilia - 5 april 2011 09:06


Nej nu ska jag ta mig i kragen och börja blogga oftare!   men iallafall så är jag nyvaken nu, sjuminuterövernio.. och vi som ha studiedag idag då är det meningen att man ska sova länge cecilia! >.< aja iallfall, eftersom jag är ledig ida...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards